W ciągu ostatnich dziesięciu lat organizacje we wszystkich branżach zdigitalizowały swoje zadania i cykle. Organizacje wykorzystują sztuczną inteligencję (AI) do usprawnienia procesów pracy i łańcuchów dostaw. W związku z tym obecne osoby poszukujące pracy wymagają szczególnych umiejętności, które pomogą im wyróżnić się z tłumu.
Podczas gdy niektóre szkoły, uczelnie wyższe i dostawcy usług przygotowawczych dostosowali lub rozszerzyli swoje programy edukacyjne, aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na wiedzę cyfrową, wielu nauczycieli walczy o przekazanie uczniom podstawowych umiejętności, których potrzebują. Uczniowie, którzy znają się na technologiach cyfrowych, zwiększają swoje szanse na rynku pracy i potwierdzają swoje powołanie poprzez zrozumienie kluczowych kanałów cyfrowych.
Powinniśmy więc przejść do poznania 8 najważniejszych umiejętności cyfrowych, które mogą być przydatne uczniom i firmom.
1. Media społecznościowe
Ceniona umiejętność skutecznego rozumienia i korzystania z mediów społecznościowych jest podstawową i cenioną umiejętnością, którą powinien posiadać każdy specjalista. Reklama w mediach społecznościowych to coś więcej niż publikacja tweeta lub aktualizacji na Facebooku; jest ona związana ze zrozumieniem unikalnego połączenia między markami, potęgami i nabywcami.
Mówiąc wprost, organizacje muszą kontaktować się z klientami w sposób, który skieruje ludzi do ich strony lub przedmiotu w celu dokonania oczekiwanej transformacji. Obecnie odgrywa on dodatkowo istotną rolę w udzielaniu pomocy klientom, ponieważ wielu nabywców korzysta z mediów społecznościowych, aby wyjaśnić pewne kwestie lub przekazać swoje uwagi.
2. Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
Po mediach społecznościowych, marketing w wyszukiwarkach (SEM) jest być może najbardziej przekonującą dyscypliną, na której zależy reklamodawcom. Studenci z doświadczeniem w SEM mogą budować postrzegalność witryny organizacji w wyszukiwarce (np. Google lub Bing) głównie poprzez płatną promocję. W ten sposób firma będzie przyciągać znaczący ruch na stronie wyników wyszukiwania.
Wykorzystując SEM, studenci będą chcieli pozyskać cenne wyniki naturalnego ruchu w wyszukiwarce. Dlatego też reklamodawcy, administratorzy treści i administratorzy stron internetowych inwestują wiele energii w ulepszanie stron internetowych, zwłaszcza w przypadku misji wszechstronnych i promocyjnych, aby zagwarantować jak najwyższe wskaźniki przekształceń.
3. Analityka danych
Analiza danych pozwala uczniom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i danych, aby zapewnić lepsze wyniki biznesowe. Liczby charakteryzują, czy misja była skuteczna i w jakim stopniu. Kluczowa jest wiedza o tym, jakie dane należy gromadzić i określać ilościowo, aby móc pracować nad kolejnymi działaniami.
Organizacje wolałyby nie marnować znacznych środków na marketing z powodu schematów lub impulsów żołądkowych. Wiąże się to z rozszerzeniem rentowności każdej misji i usprawnieniem zysku z przedsięwzięcia. Badanie jest nierozerwalnie związane z SEM, więc te cyfrowe umiejętności współpracują ze sobą, aby zagwarantować, że firma otrzyma to, czego potrzebują nabywcy i jak się wyróżnić i utrzymać ich.
4. Marketing treści
Treść ma wiele postaci - wpisy na blogach, nagrania, webcasty, infografiki, a nawet ogłoszenia w mediach społecznościowych. Reklamodawcy mogą inwestować swoją energię w doskonalenie chwytliwych haseł i działania promocyjne. Jednak treść to jeszcze nie wszystko. Witryna lub strona w mediach społecznościowych jest napędzana przez swoją treść, a bez niej klienci nie mają szansy zrozumieć zalet danego produktu lub administracji.
Treść ma kluczowe znaczenie dla kształtowania świadomości marki i może wskazać marki lub siły, z którymi należy się liczyć jako pionierami myśli. W związku z tym świeżo zatrudnieni pracownicy muszą zrozumieć, jak ważne jest tworzenie treści, ale takich, które odnoszą się do badania haseł i wzmacniania ich w systemie. Dzięki doświadczeniu i wiedzy z zakresu marketingu treści uczniowie poznają istotne i przydatne umiejętności cyfrowe, które pozwolą im zdobyć zawód w dowolnej branży.
5. E-mail marketing
Najskuteczniejszym sposobem pozyskiwania i utrzymywania potencjalnych klientów jest wypróbowana i wypróbowana technika: poczta elektroniczna. E-mail jest być może najbardziej doświadczonym rodzajem marketingu bezpośredniego, niemniej jednak wkrada się nagle w zabezpieczanie i utrzymywanie klientów.
Niezwykły system e-mail marketingu, od nowych firm po globalne partnerstwa, pomaga wysyłać skuteczne misje. Doświadczony cyfrowy reklamodawca wie, że każdy etap musi być starannie zaplanowany. Od strony wymiany informacji - pamiętając o jej układzie dla witryny - do powitalnego e-maila, każdy postęp powinien być ulepszony, aby przyciągnąć klientów i zgromadzić zaangażowanie.
6. Sprzedaż społecznościowa
Aby nawiązać kontakt z klientami i wywrzeć na nich wpływ, eksperci ds. transakcji powinni być tam, gdzie są ich możliwości: w sieci. Sprzedaż społecznościowa dowodzi swojej wartości dla handlowców, którzy z niej korzystają - 65% z nich polega na niej przy wypełnianiu swoich zadań, a 14 znaczących firm uzyskuje dzięki niej połowę przychodów.
Organizacje zaczynają również rozumieć znaczenie sprzedaży społecznościowej, przeznaczając środki na nowe innowacje w zakresie "stosu transakcji", na przykład urządzenia do śledzenia poczty elektronicznej, aplikacje zwiększające efektywność i programowanie wglądu w transakcje. Co najważniejsze, aparatura do sprzedaży społecznościowej jest postrzegana jako bardzo skuteczna w kontaktach z najnowocześniejszymi nabywcami, którzy są uzależnieni od etapów społecznościowych w zakresie audytu i doradztwa.
7. Wideo
Wideo przestało być jedynie rodzajem rozrywki, a stało się istotnym czynnikiem napędzającym treści w mediach społecznościowych. YouTube jest obecnie silną i przekonującą sceną, podczas gdy sieci takie jak TikTok i Instagram całkowicie zmieniły filmy wideo, tworząc dobrze prosperujące potęgi.
Wideo jako treść jest łatwiejsze w odbiorze niż inne organizacje, na przykład wpisy na blogu. Jest też naprawdę wciągające i trafia do Millennialsów. Łącząc entuzjastyczną siłę wideo w mediach społecznościowych z zasięgiem i zakresem cyfrowej reklamy, rynki mogą wykorzystać rozwijający się sektor biznesu połączonych nabywców.
8. Badania i zasoby internetowe
Umiejętnością cyfrową, którą uczniowie powinni znać, jest korzystanie z zasobów internetowych, ponieważ są one często potrzebne podczas studiów. Strony internetowe, takie jak Osmosis.org, bardzo pomagają uczniom w zdobywaniu wiedzy dzięki zasobom osmozy. Zasoby osmozy dostarczają doskonałych informacji od specjalistów klinicznych oraz dzięki stowarzyszeniom z najlepszymi prekursorami w dziedzinie szkoleń klinicznych. Zasoby by osmosis przekazują ważne informacje w pobliżu raportów z kursów; produkują testy adaptacyjne; i zalecają codzienne arkusze i pytania w świetle programu edukacyjnego studenta, harmonogramu i historii wykonywania testów.
Zakończenie
Wraz ze wzrostem wykorzystania gadżetów mechanicznych w życiu codziennym, dane i innowacje w zakresie korespondencji stały się częścią naszej rzeczywistości. Oprócz tego, że ułatwiają one wykonywanie skomplikowanych czynności przy mniejszym nakładzie czasu i wysiłku, to jeszcze sprawiają, że zwykłe czynności stają się fascynujące. Ma to szczególne znaczenie w przypadku zmieniających się wytycznych dotyczących nauczania w dzisiejszych czasach. Poza tym, od dłuższego czasu w nauczaniu i szkoleniu stosuje się indywidualny model nauczania, co sprawia, że konieczne jest wykorzystanie innowacji w celu zaspokojenia potrzeb każdego ucznia. W związku z tym od uczniów oczekuje się, że będą potrafili korzystać z urządzeń i technik cyfrowych, aby nauka była bardziej atrakcyjna.