4 Narzędzia studyjne Jak Twoja marka może przetrwać cyfrową transformację

W dzisiejszych czasach prowadzenie tradycyjnego, murowanego biznesu nie jest mądrym pomysłem. Środki handlu offline są obecnie niewystarczające, aby Twoja marka mogła utrzymać się na powierzchni. Taki biznes będzie nieuchronnie dryfował z dala od głównych kanałów handlowych i w końcu osiądzie na mieliźnie.

W naturze, przetrwanie zawsze zależało od zdolności do ewolucji - zmiany z czasem, przyjmując rutyny i funkcje, które pomogą w nowych warunkach. Podobnie jak zwierzęta w tym sensie, współcześni biznesmeni i kobiety muszą znaleźć nowe, innowacyjne sposoby działania i promowania swojej marki, jeśli chcą uzyskać dobre wyniki w naszym ciągle zmieniającym się świecie.

Dziś omówimy kluczowe strategie, które musisz przyjąć, jeśli chcesz, aby Twoja marka dobrze sobie radziła w warunkach globalnego cyfrowego szaleństwa, którego doświadczamy w ciągu ostatnich kilku lat. Czytaj dalej, aby poznać 4 składniki sukcesu w nowoczesnym środowisku cyfrowym.

4 A jak być zawsze na czele w erze cyfrowej

Dzisiejsi ludzie biznesu stoją przed pilnym zadaniem aktualizacji i unowocześniania swoich metod, jeśli chcą konkurować z profesjonalistami znającymi się na technologii i start-upami skoncentrowanymi na technologii, które wyskakują jak grzyby po deszczu.

Oto jak należy prowadzić silny biznes w 2021 roku, aby bez wysiłku rzucić wyzwanie swoim rywalom:

1. Dostosuj się

Jak powiedział kiedyś Bill Gates, jeśli Twój biznes nie jest w Internecie, to Twój biznes przestanie istnieć. Nie może być to bardziej prawdziwe w naszych czasach, kiedy szybka digitalizacja handlu jest nową normą.

W roku 2020, ci z nas, którzy jeszcze nie podchwycili trendu handlu online, będą zmuszeni do szybkiej i ciężkiej nauki. W związku z globalną pandemią, większość firm offline musiała zamknąć swoje sklepy. Niektóre firmy przeniosły swoją uwagę na handel online, który rozkwitł, ponieważ ludzie nie mieli innych możliwości robienia zakupów. Jednak ci, którzy nie byli w stanie szybko zmienić swoich sposobów działania, zostali zmuszeni do utraty wszystkich potencjalnych zysków. Z takiego zachowania płynie nauka - firmy, które nie poddają się zmianom i nie chcą iść z duchem czasu, same skazują się na porażkę.

Współczesne wymagania, którym muszą sprostać firmy są bardzo liczne, a jednym z nich jest dostosowanie się do lokalnych rynków, co skutkuje koniecznością lokalizacji. Lokalizacja to tłumaczenie i dostosowywanie w inny sposób różnego rodzaju treści dla odbiorców z zagranicznego rynku docelowego.

2. Analizuj

Inteligentni, myślący przyszłościowo ludzie biznesu nigdy nie posuwają swojej marki do przodu na ślepo - opierają swoje decyzje na twardych faktach. Jeśli chcesz skutecznie prowadzić swój biznes, musisz wiedzieć, na czym dokładnie on stoi i jak to się ma do Twoich planów wobec marki.

Statystyki pokazują, że firmy, które opierają swoje decyzje na analityce i business intelligence, mają o 77% większe szanse na osiągnięcie swoich celów biznesowych. Tymczasem ci, którzy nie inwestują swojego czasu, pieniędzy i wysiłku w analitykę, w końcu tego żałują, ponieważ może to prowadzić do niewłaściwego wykorzystania aktywów, tworzenia słabej strategii marketingowej, a nawet strat finansowych.

Na szczęście, nowoczesne marketerzy mają szeroki zakres oprogramowania i różnych cyfrowych narzędzi analitycznych, które pozwalają analizować wyniki firmy, tworzenie skutecznych planów przyspieszenia handlu w przyszłości, wskazując wadliwe obszary działalności z wielką precyzją, i sprawnie wykonuje inne kluczowe zadania związane z promocją i rozwojem biznesu.

3. Zautomatyzuj

Firmy, które wciąż próbują zarządzać wszystkimi swoimi sprawami ręcznie, posuwają się do przodu z prędkością żółwia, a także cierpią z powodu licznych błędów ludzkich, które mogą kosztować je wiele nerwów i pieniędzy. Aby uniknąć negatywnych skutków takiego podejścia, należy postawić na automatyzację.

W 2021 roku połowa wszystkich firm będzie w dużym stopniu polegać na automatyzacji marketingu. Jednak niektórzy biznesmeni nie chcą powierzać maszynom czy AI ważnych procesów biznesowych, ponieważ uważają, że nic nie zastąpi ludzkiego wkładu. Co ciekawe, mają oni zarówno rację, jak i się mylą. Nowoczesne technologie są dobre, ale wciąż nie mogą konkurować z człowiekiem w kreatywnych aspektach biznesu. Jednak zadania manualne, obliczenia, przewidywania mogą i powinny być wykonywane z pomocą nowoczesnych rozwiązań, ponieważ wykonają je o wiele skuteczniej i bezbłędniej niż człowiek.

Mimo to ludzie nadal są biegli i bezkonkurencyjni, jeśli chodzi o tłumaczenia, choć powstało wiele narzędzi wspomagających takie zadania. Są one z powodzeniem wykorzystywane przez tłumaczy, wraz z innymi pomocnymi zasobami.

4. Przewiduj

Nie można śmiało patrzeć w przyszłość, nie planując jej wcześniej. Istnieją sposoby na oszacowanie przyszłego rynku i uwzględnienie jego zmian. Oczywiście, jak nauczyły nas zeszłoroczne wydarzenia, niektórych zmian nie da się przewidzieć, ale mimo to musimy traktować nasz biznes jak partię szachów o wysoką stawkę, planując wiele ruchów naprzód.

Te firmy, które przewidują zmiany i odpowiednio się do nich przygotowują, zawsze mają przewagę nad swoimi mniej zwinnymi i szybko reagującymi konkurentami. Możesz wykorzystać narzędzia cyfrowe do prognozowania biznesowego, które pozwolą Twojej marce wyprzedzić grę, jeśli nadejdzie nieoczekiwana zmiana.

W przeciwieństwie do tego artykułu, biznes nigdy nie jest skończony

Szybko zmieniające się warunki biznesowe są jak ruchome piaski - każdy przedsiębiorca musi stąpać ostrożnie i uważnie wybierać ścieżkę dla swojej firmy. Nie jest to jednak powód, dla którego należy porzucić starania, aby odnieść sukces w 2021 roku. Co więcej, dla współczesnych firm jest to punkt zwrotny, który zmusza do zejścia z utartych szlaków, poszukiwania i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań.

Mamy nadzieję, że nasz artykuł dał Ci kilka wskazówek, które bezpiecznie przeprowadzą Cię przez niebezpieczne morza współczesnego handlu, jak również dał Ci impuls do rozpoczęcia future-proofing swojego biznesu już dziś.


Autor Bio

Andrew jest pisarzem i badaczem, który wykorzystuje swoją szeroką wiedzę, aby na czas dostarczyć swoim czytelnikom aktualnych informacji i pokryć różne trendy. Jego celem jest pomoc rówieśnikom w poruszaniu się po bogatych zasobach internetowych i przekształcaniu rozproszonych pojęć w gęste informacyjnie i łatwe do skonsumowania dane. Andrew lubi również pracować z Top Writers Review, co daje mu prawdziwą pasję do edukacji i pomagania młodzieży w odkrywaniu ich prawdziwego potencjału.

Śledź go na Twitterze.

 

kontakt@naturalnieskuteczni.pl

Galeria